طراحی وب سایت

Wiki Article

نام دامنه هرقدر کوتاه‌تر باشد، بهتر در یادها می‌ماند؛

همچنین پشتیبانی و به اصلاح گارانتی پس از تحویل نیز برای شما در نظر گرفته می‌شود و تا مدت زمان تعیین شده اگر مشکلی داشته باشید حتما رسیدگی شده و رفع می‌شود تا شما با خیال آسوده و راحت به کسب درآمد از فروشگاه خود مشغول باشید.

در این مرحله باید اطلاعات مربوط به سایت وردپرسی خود را وارد کنید! پس از وارد کردن اطلاعات دیتابیس، اطلاعات اصلی سایت از شما خواسته می شود که به صورت زیر است:

وب پویا ارائه کننده فروشگاه ساز با امکانات کامل و قیمت مناسب است. در کمتر از یک هفته می توانید کارتان را شروع کنید.

نهایت تلاشتان را بکنید تا گشت‌وگذار در سایت را برای کاربر آسان کنید. دسته‌بندی موضوعات می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند.

اگر هم می‌خواهید دامنه‌هایی با پسوند بین‌المللی ثبت کنید، می‌توانید از خدمات شرکت‌هایی مثل ایران‌سرور استفاده کنید.

لازم نیست برای شروع یا ادامه کسب منبع و کار خود یک دفتر یا مغازه بزرگ و پر هزینه داشته باشید ! با طراحی سایت فروشگاهی در دو هفته فروشگاه اینترنتی خود را تحویل گرفته و از خدمات آموزش و پشتیبانی رایگان همیار توسعه بهره مند شوید ما همراه شما هستیم ساخت سایت تا کسب و کار آنلاین خود را اینجا کلیک کنید به حرفه ای ترین شکل ممکن راه اندازی کنید.

بهتر است نام دامنه را طوری انتخاب کنید که مخاطب با شنیدنش به راحتی بتواند آن را تایپ کند و به خاطر بسپارد. منبع درواقع نام دامنه‌تان نباید برای مخاطب ابهام برانگیز باشد. فرض کنید اسم برندتان «سروشا» باشد. اگر مخاطبان نام برند شما را به خاطر داشته باشند و بخواهند وارد سایت شما شوند، دقیقا نمی‌دانند نام دامنه را چطور باید تایپ کنند.

مدت زمان مطالعه ۱۳ دقیقه

این هم از مرحلۀ پایانی؛ اگر موافق باشید برویم سراغ جمع‌بندی مقاله.

۳. وارد شدن به پیشخوان وردپرس سامانه مدیریت محتوا وردپرس

گام ششم آموزش طراحی سایت با وردپرس: با کنترل ساخت سایت پنل ها آشنا شوید!

تصویر : برای بهینه سازی برگه‌ها و زیباتر شدن آن‌ها می‌توانید از تصاویر استفاده کنید.

آیا می‌خواهید قفل فروش خود را باز کنید؟ کافی است ۷ اصل روانشناسی فروش و ۳۲ تاکتیک را در این... سها کاکا

Report this wiki page