طراحی سایت فروشگاه

Wiki Article

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

در همین ابتدا باید بگوییم که هرچه شما امکانات اختصاصی‌تری برای سایت خود درخواست دهید، مدت زمان طراحی آن و حجم کار افزایش خواهد یافت و در نتیجه میزان بودجه‌ی بیشتری باید صرف کنید.

محدود نبودن به مکان (کاربران سایت شما میتوانند از تمام نقاط دنیا باشند و مثل کسب و کارهای سنتی، محدود به مکان و منطقه جغرافیایی نیست)

فرم درخواست مشاوره جهت دریافت تماس و مشاوره کارشناسان حرفه‌ای ما فرم زیر را ارسال کنید

به روزرسانی سایت که شامل قراردادن مطالب جدید، محصولات جدید، خبرها و غیره است، نیازمند رعایت اصول اولیه سایت و سئو است. این کار که یکی از خدمات طراحی سایت به صورت تخصصی توسط سایت کار انجام می شود. پیشتیانی سایت

در این مرحله بر اساس نیاز خود یا دریافت مشاوره از واحد فروش ، بسته فروشگاه خود را انتخاب میکنید و ثبت سفارش صورت می پذیرد

لیست این کالاها به بخشی به توضیحات بیشتر نام علاقه‌مندی‌ها اضافه خواهند شد تا مشتریان بتوانند در اسرع وقت آن‌ها خریداری کنند.

.. باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا برای دیتا اینتری سایت خود یک متخصص استخدام کنید تا بر اساس اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نماید.

بدون ذکر جزئیات چگونه می توان قیمتی ارائه داد ؟ یک سوال کاملا اشتباه که بسیاری از افراد از کارشناسان پونه مدیا می پرسند.

ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود.

قابلیت افزودن مگامنوی حرفه ای امکان تعریف منوی اختصاصی جهت نمایش در موبایل

تجربه، مهارت تکنیکی و دانش وسیع در این حوزه بدون شک به شما کمک خواهد کرد. از مزایای استفاده از یک تیم متخص شامل

هیچ اجباری به تهیه هاست و دامنه از مجموعه ووکامرس نیست و در صورت داشتن هاست و دامنه ، هزینه هاست و دامنه از مبلغ کل کسر و به مشتری بازگردانی می شود

سایت های دوزبانه یا چند زبانه به صاحبین کسب و کار کمک می کند تا روابط خود را گسترده تر کنند. با گسترش ارتباطات با سایر کشورها، می توانید فروش و اعتبار برند خود را افزایش دهید.

Report this wiki page