ساخت سایت

Wiki Article

جزئیات و مزیت های محصولات خود را به مشتری معرفی می نمایید

در این شرایط تیم پشتیبانی به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات را بازیابی و مسیر نفوذ را مسدود کنید.

برای اینکه از زمان دقیق طراحی سایت آگاهی پیدا کنید بهتون پیشنهاد میکنم که از بخش مشاوره شماره تماس خودتون رو ارسال کنید تا مشاورین ما با شما تماس گرفته و تمام راهنمایی های لازم رو ارائه بدن.

پس از تحویل سایت به کارفرما نحوه استفاده از سایت آموزش داده می شود؟

سلام. هزینه و زمان مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی کوچک چقدره؟

محدود نبودن به زمان (سایت یا فروشگاه اینترنتی شما در طور شبانه روز و در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به کاربران شماست)

با توجه به اینکه آژانس خلاقیت وبسیما عضو رسمی نظام صنفی رایانه‌ای کشور است، تمامی تعرفه ها بر اساس تعرفه استاندارد اعلام منبع شده توسط این مرکز محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد.

همچنین وب پویا راهنمایی های لازم برای انتخاب یک نام مناسب برای دامنه را نیز به شما خواهد کرد.

اما هزینه‌های جانبی نیز کلیک کنید وجود دارند که جدا از مبلغ دریافت شده محاسبه خواهند شد. این بخش شامل مواردی متعددی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پس از گذشت یکسال، شرکت تعهدی در ارائه خدمات پشتیبانی دارد؟ پس از ساخت وب سایت گذشت یکسال، شرکت تعهدی در ارائه خدمات پشتیبانی دارد؟

برای این کار لازم است تا از یک سئوکار حرفه ای کمک بگیرید تا کلمات کلیدی مرتبط را برای شما پیدا کرده و کمک کند تا به درستی از آنها در سایت استفاده کنید. علاوه بر این کلیک کنید پیشنهاد می کنیم مطلب " چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ " را مطالعه کنید.

برای اینکار کافیه از بخش مشاوره با ما تماس بگیرید تا نسبت به رقباتون عقب نمونید

رنگ پس زمینه هر صفحه و محصول مهم است. اکثر طراحی سایت های فروشگاهی از پس‌زمینه سفید استفاده می‌کنند. هم برای صفحات و هم برای محصولات، ساخت وب سایت که به مشتریان کمک می کند اطلاعات را به راحتی بخوانند.

ثبت سفارش سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

Report this wiki page