ساخت سایت

Wiki Article

بلکه مدیریت کارهای فروشگاه را هم بسیار برای صاحبان فروشگاه آسان تر می کند.

طراحی سایت فروشگاهی، با سایت‌های دیگر مثلا طراحی سایت آموزشی یا خدماتی، زمین تا آسمان فرق دارد. هر کدام از این وب‌سایت‌ها، هدف‌های متفاوتی دارند.

خیر. هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و شما می توانید هر تعداد محصولی که در انبار خود موجود دارید را در سایت درج کنید.

از زمانی که شروع به فعالیت در زمینه طراحی سایت کرده‌ام. یکی از سرگرمی‌های همیشگی من دیدن بهترین نمونه های طراحی سایت در دنیا و حتی ایران بوده است.

این مسئله باعث نارضایتی کاربران و خروج سریع آن‌ها از سایت خواهد شد. در نتیجه خریدی انجام نمی‌شود و شما حجم زیادی از مشتریان را از دست خواهید داد.

در طراحی سایت فروشگاهی داشتن یک درگاه پرداخت معتبر به بالارفتن تعامل کاربران کمک ساخت سایت بیشتری می کند، مثل بسیاری از سایت های مختلف فروشگاهی که فعال هستند از جمله دیجیکالا، آمازون، ترب و… .

شاید بهترین جواب این باشد که اگر بودجه ی لازم طراحی وب سایت را دارید هم سایت و هم اپلیکیشن را در کنار هم داشته باشید تا مشتریان هر دو کانال را دریافت کنید.

خیلی منبع راحت محصولاتی که در دسته‌بندی اینجا خاصی قرار دارند، جدید و یا پرفروش هستند را به مشتریان خود نشان دهید

برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرس بهتره یا سایت اختصاصی؟

“آمازون” بعد از پاندمی کرونا، چنان سود سرشاری نصیب صاحب خود کرد که جف بزوس، اکنون در رتبه اول ثروتمندترین افراد دنیا قرار دارد.

اما در اینترنت اوضاع متفاوت است. طبق آمارها در سال ۱۴۰۰، فقط بالای ۵۹ میلیون نفر کاربر ایرانی داریم. تصور کنید با داشتن سایت، روزانه توسط چند صد نفر، دیده می‌شوید.

اینجا میشه اپلیکیشن هم با دیزاین سایت از لحاظ رنگ و … شبیه هم طراحی بشه؟

این شرکت برنده معتبرترین جایزه طراحی سایت و سئو در آمریکا شده است. دلیل آن‌هم طراحی استثنایی و جذاب در عین ساده و کاربر پسند بودن است.

وب‌سایتی که ساخته‌اند تنها ترکیب چند رنگ و منوهای تکراری نیست. بلکه راز و رمز موجود در بازی‌های خود را نیز در قالب سایت پیاده سازی کرده‌اند.

Report this wiki page