این گزارش را در مورد سیم گالوانیزه بررسی کنید | مفتول گالوانیزه

Wiki Article

بااینکه فولاد توسط روی پوشش قوی پیدا میکند؛ اما به هر حال باز هم امکان دارد گاهی آسیب ببیند.

برای تولید مفتول سیاه به شیوه سرد از روی مذاب استفاده نمی گردد. در این شیوه با به کارگیری جریان الکتریکی و با کمک شیوه الکترولیز سطح فولاد را پوشش می دهند. فولاد در این شیوه ساخت در مقایسه با روش گرم از ضخامت کمتری برخوردار است. با توجه به این رویکرد مفتول سیاه ساخته شده با روش سرد از مقاومت پایین تری نسبت به مفتول های ساخته شده با روش گرم برخوردار است.

آن‌ها از این توری‌های فلزی برای ساختن جداکننده‌های مختلف بهره می‌برند و با آن‌ها درگاه‌ها و بخش‌های زیبایی را می‌سازند.

استفاده از توری سنگی در اینجا تمام نمی‌شود! امروزه ایده‌پردازان با کمک آن‌ها، مبلمان‌ها و دیگر عناصر شهری را خلق می‌کنند.

برای اینکه پروسه خرید برای مشتریان گرامی مرکزآهن آسان شود، تیم پشتیبانی روزانه قیمت مفتول گالوانیزه را در سایت بروز رسانی می‌کند. قیمت روزانه مفتول گالوانیزه با توجه به فاکتورهای مختلفی ارائه می‌شود که تمام این موارد به طور دقیق توسط تیم حرفه‌ای بررسی می‌شود.

برای استعلام قیمت و خرید آهن الات و محصولات فولادی، اینجا کلیک کنید.

به عنوان نرده و حصار نیز کاربرد دارد و این محصول نقش بسیاری در ساختن محوطه‌ها و زیبایی آن‌ها دارد.

از دیگر مفتول های مورد استفاده و مهم در صنایع میتوان به مفتول مسوار اشاره کرد ، این مفتول از کشش مفتولی ساخته و پرداخته می شود اما متاسفانه برخی از سودجویان این محصول به روش های دیگر تولید می کنند که دارای مقاومت کافی نمی باشد به همین منظور شما برای خرید بهترین تیرچه نیاز به منابع معتبر خواهید داشت.

تورسنگ، ‌از ارتفاع ۱ تا ۴ متر و مفتول ۲، ۲.۵ و ۳ میلی‌متر و چشمه ۶×۵ و۱۰×۸ تولید می‌شود. این توری‌ها با گالوانیزه گرم ساخته می‌شوند و با توجه به اندازه، کاربردهای گوناگونی دارند. مانند ساخت توری مرغی، تولید این توری ها نیز به شکل مکعب و استوانه انجام می‌شود. به این وب سایت نگاه کنید استحکام و مقاومت در برابر زنگ زدگی توری سنگی از نکات مهم حین ساخت است از این رو از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود.

نام * ایمیل * ارسالی مشتریان شما هم ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گابیون خود انواع مختلفی دارد که مختصرا آن‌ها را نام می‌بریم:

بعد از این سطح ورق سرد به روی آغشته میشود. عایق ورق گالوانیزه به روش گرم دوام و مقاومت بیشتری نسبت به روش سرد دارد؛ بنابراین قیمت گالوانیزه گرم نسبت به گالوانیزه سرد بیشتر است.

از طریق مطالب فوق می‌توانید هوشمندانه نوع گرم و سرد و نرم و سخت آن را تهیه نمایید. اگر می‌خواهید به راحتی این محصول را تهیه کرده و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر آن را خریداری نمایید، می‌توانید شهر مفتول را انتخاب کنید. برای خرید از شهرمفتول با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید.

Report this wiki page