طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

یکی از مسائلی که بیشترین اهمیت را دارد، بحث امنیت است. در واقع اگر در طراحی فروشگاه اینترنتی امنیت را رعایت نکنید مسلما با شکست مواجه خواهید شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه آنلاینر میباشد.

چند روز بعد، تبلیغ همان محصول را با یک تخفیف یا پیشنهاد جذاب در سایر وب‌سایت‌ها می‌بینند.

حتماً محصولاتتان را در سایت‌هایی مثل ترب و ایمالز هم قرار دهید. این مراجع قیمتی، بازدیدکنندگان زیادی دارند و می‌توانند کانال ورودی خوبی برای سایتتان باشند.

از میان تمام صفحه‌سازهایی که برای کار با وردپرس به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید، المنتور و ویژوال کامپوزر کاربرد ویژه‌ای دارند. مثل تمام دوگانه‌های دیگری که در دنیای طراحی سایت و کار با وردپرس با آن‌ها مواجه هستیم؛ این دو ابزار ساخت سایت با وردپرس هم طرفداران و مخالفان خاص خود را دارند. اما به طور میانگین می‌توان گفت به دلیل این که ابزار المنتور بصری‌تر است و امکان تغییرات بیشتری را برای ساخت سایت با وردپرس در اختیارمان قرار می‌دهد، کمی محبوب‌تر است.

دارای زیر ساخت و افزونه قوی سئو برای شناخته شدن در موتورهای جستجو

اینجا طراحی سایت فروشگاهی با سیستم ادامه مطلب معتبر و حرفه‌ای وردپرس و ووکامرس: ما با کمک یک سیستم قدرتمند به نام وردپرس و افزونه حرفه‌ای فروشگاه‌ساز ووکامرس سایت فروشگاهی حرفه‌ای برایتان طراحی می‌کنیم.

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید به سراغ قالب‌های آماده و محبوبی مثل وودمارت بروید. امکانات و ویژگی‌های این قالب (بدون نیاز به نصب افزونه) به‌حدی زیاد است ادامه مطلب که تا همین لحظه، ۱۴۳۰۰ سایت فروشگاهی از آن استفاده کرده‌اند؛ از فیلتر محصولات و سیستم علاقه‌مندی گرفته تا طراحی واکنش‌گرا و طراحی وب سایت ۱۴ دموی رایگان مثل دموی دیجی‌کالا و موتن‌رو.

برای ساخت برگه جدید کافی است از منوی وردپرس روی گزینه برگه‌ها کلیک کنید و گزینه «افزودن» را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی: روش های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی (۱۵ روش ارزان)

مقالات دیجیتال مارکتینگ

نکته: شرکت‌های پرداخت یار درصدی از هر تراکنش را به‌عنوان کامرزد در نظر می‌گیرند. این هزینه‌ای ساخت وب سایت است که باید برای استفاده از درگاه غیرمستقیم بپردازید.

یکی از بهترین راهکارها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پتانسیل بالای آن‌ها است.

تنظیمات مربوط به بخش آماری برای گزارشگیری از عملکرد فروشگاه

Report this wiki page